Profil Twojej firmy na Instagramie - do's and don'ts
Jak skutecznie prowadzić firmowy profil na Instagramie, inwestując tylko tyle czasu ile to naprawdę konieczne? Czy w ten sposób da się osiągnąć mierzalny sukces?
To będzie wyjątkowa dyskusja dwójki ekspertów – osoby korzystającej przede wszystkim z LinkedIn z osobą zawodowo zajmującą się profilami na Instagramie. Możecie spodziewać się pytań, które krążyły wam po głowie, ale nie było okazji ich dotąd zadać.
O czym będziemy rozmawiać i czego się nauczysz?
- tworzyć angażujące treści, również bez zatrudniania agencji;
- optymalnie zarządzać profilem śledząc oficjalne nowości Instagrama;
- lepiej zrozumieć zasady algorytmu i działać w zgodzie z jego najnowszymi zmianami;
- dowiedzieć się jak wygląda biznesowy Instagram od kuchni i czy to jeszcze ma prawo działać.
Dla kogo jest to wydarzenie?
To wydarzenie jest skierowane przede wszystkim do:
- właścicieli i właścicielek małych i średnich firm, chcących efektywnie zarządzać profilem firmowym na Instagramie;
- osób prowadzących profile firmowe, które chcą działać samodzielnie ale z profesjonalnym podejściem i rozumiejąc aktualne trendy;
- wszystkich, którzy chcą lepiej zrozumieć jak wykorzystać algorytm Instagrama, by dotrzeć do większej liczby odbiorców i czy to może się udać.
Na osoby uczestniczące czeka kilka niespodzianek!
To przede wszystkim możliwość zadawania pytań, ale także darmowe wskazówki i prezent w postaci bezpłatnej lekcji z naszego kursu “Twoja marka na Instagramie”. Więcej informacji niebawem!
Nie przegap szansy na zdobycie praktycznych wskazówek i inspiracji, które pozwolą Twojej firmie wyróżnić się na Instagramie!
Zapisz się!
Poznaj prowadzących:
Aleksandra Andrzejak – ekspertka social media z doświadczeniem od 2017 roku. Od agencji po własną działalność, pomagała rozwijać marketingowo globalne marki i mniejsze firmy. Aleksandra pokaże, jak planować content, czarować Instagramem i odnajdywać się w dynamicznie zmieniającym się świecie algorytmów. 🪄
Maciej Świstoń – Content Hub Leader w eCommerce Team, który zawodowo kreuje i bada media. Jako osoba odpowiedzialna za Content Hub, zna się na tworzeniu treści do różnych kanałów – choć preferuje LinkedIn i Facebook – i chętnie podzieli się sprawdzonymi technikami. Na webinarze postara się zadać wszystkie pytania, które biznes może mieć do kogoś, kto zarządza profilami na Instagramie.