/
Regulamin

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego

akademia.ecommerceteam.pl

 

§ 1

[Postanowienia ogólne]

  1. Sklep internetowy, dostępny pod domeną akademia.ecommerceteam.pl prowadzony przez jest przez spółkę eCommerce Team Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością̨ z siedzibą w Poznaniu (60-461), przy ul. Moliera 15/2, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy KRS pod nr 0000791870, NIP: 7811997574, REGON: 383701705, kapitał zakładowy w wysokości 10.000,00 zł (opłacony w całości), dalej jako „Spółka”, z którą Klienci mogą się kontaktować pod następującym adresem mailowym: kontakt@ecommerceteam.pl oraz numerem telefonu: +48 726 088 110.
  2. Spółka prowadzi dystrybucję treści cyfrowych w postaci kursów tematycznych drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane wyłącznie przez strony internetowe dostępne w domenie akademia.ecommerceteam.pl.
  3. Ilekroć w niniejszym Regulaminie mowa jest o:
    1. Adresie poczty elektronicznej – oznacza to adres poczty elektronicznej Klienta podany w Zamówieniu bądź podczas rejestracji Konta;
    2. Kliencie – oznacza to:
      1. osobę fizyczną posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa także osobę fizyczną posiadającą ograniczoną zdolność do czynności prawnych,
      2. osobę prawną,
      3. bądź jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną

– która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę o dostarczanie treści cyfrowych bądź Umowę o świadczenie usługi elektronicznej ze Sprzedawcą;

    1. Kodeksie Cywilnym – oznacza to ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.);
    2. Koncie – oznacza to usługę elektroniczną świadczoną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu internetowego w formie oznaczonego indywidualną nazwą (loginem) i hasłem wybranym przez Klienta, zbioru zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym Klient ma możliwość wglądu do złożonych przez siebie Zamówień w Sklepie internetowym, zamówionych Produktów oraz pozostałych danych udostępnionych Klientowi przez Sprzedawcę;
    3. Newsletterze – oznacza to elektroniczną usługę dystrybucyjną świadczoną przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Klientom automatyczne otrzymywanie cyklicznych treści zawierających informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym;
    4. Polityce Prywatności – oznacza to Politykę Prywatności eCommerce Team Sp. z o.o. dostępną pod adresem https://ecommerceteam.pl/polityka-prywatnosci/;
    5. Produkcie – oznacza to dostępną w Sklepie internetowym treść kursu, której nabycie jest przedmiotem Umowy o dostarczanie treści cyfrowych zawieranej pomiędzy Sprzedawcą a Klientem,
    6. Regulaminie oznacza to Regulamin sklepu internetowego akademia.ecommerceteam.pl;
    7. RODO – oznacza to Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), 
    8. Serwisie – oznacza to serwis internetowy dostępny pod adresem: https://ecommerceteam.pl;
    9. Sklepie internetowym – oznacza to sklep internetowy Sprzedawcy pod domeną akademia.ecommerceteam.pl;
    10. Sprzedawcy – oznacza to spółkę eCommerce Team Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością̨ z siedzibą w Poznaniu (60-461), przy ul. Moliera 15/2, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy KRS pod nr 0000791870, NIP: 7811997574, REGON: 383701705, kapitał zakładowy w wysokości 10.000,00 zł (opłacony w całości), adres e-mail: kontakt@ecommerceteam.pl oraz numer telefonu: +48 726 088 110.
    11. Umowie o dostarczanie treści cyfrowych – oznacza to umowę o dostarczanie treści cyfrowych zawartą na odległość, w ramach której następuje udostępnienie Klientowi przez Sprzedawcę Produktu, zawartą pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego;
    12. Umowie o świadczenie usługi elektronicznej – oznacza to umowę prowadzenia Konta Klienta przez Sprzedawcę w ramach Sklepu internetowego;
    13. Ustawie o prawach konsumenta – oznacza to ustawę z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827 ze zm.);
    14. Zamówieniu – oznacza to oświadczenie woli Klienta składane za pomocą formularza zamówienia udostępnionego w Sklepie internetowym i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy o dostarczanie treści cyfrowych ze Sprzedawcą.
  1. Klient będący konsumentem, nie może zrzec się praw przyznanych mu w Ustawie o prawach konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia Ustawy o prawa konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy Ustawy o prawach konsumenta. Postanowienia Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klientów będących konsumentami przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść konsumenta.
  2. Postanowienia Regulaminu dotyczące konsumentów stosuje się również do przedsiębiorców z uprawnieniami konsumentów tj. osób fizycznych zawierających Umowę o dostarczanie treści cyfrowych bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy o dostarczanie treści cyfrowych wynika, że nie posiada ona dla tego przedsiębiorcy zawodowego charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

 

§ 2

[Korzystanie ze Sklepu internetowego]

  1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych w Sklepie Internetowym, należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie.
  2. W celu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego Adresu poczty elektronicznej.
  3. Zakazane jest wykorzystywanie przez Klienta Sklepu Internetowego, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.

 

§ 3

[Korzystanie z Konta w ramach Sklepu internetowego]

  1. Klient ma możliwość korzystania z Konta utworzonego w ramach Sklepu internetowego po dokonaniu rejestracji. Na Koncie Klienta gromadzone są dane oraz informacje o Kliencie dotyczące jego działań w Sklepie internetowym.
  2. Rejestracja Konta wymaga wykonania przez Klienta łącznie dwóch kroków:
    1. Klient winien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony w Sklepie internetowym oraz zaakceptować treść Regulaminu i Polityki Prywatności, a następnie wybrać przycisk „ZAPISZ” celem potwierdzenia wprowadzonych danych,
    2. potwierdzić rejestrację w trybie wskazanym w wiadomości przesłanej przez Sprzedawcę na Adres poczty elektronicznej.
  3. W formularzu rejestracyjnym niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych: imię i nazwisko, nazwa użytkownika, adres poczty elektronicznej oraz hasło.
  4. Z chwilą potwierdzenia rejestracji Konta przez Klienta zgodnie z ust. 2 lit. b powyżej, dochodzi do zawarcia Umowy o świadczenie usługi elektronicznej.
  5. Świadczenie usług przez Sprzedawcę w ramach Umowy o świadczenie usługi elektronicznej ma charakter bezterminowy.
  6. Klient może zapisać się na Newsletter w trakcie zakładania Konta poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola. Następnie z chwilą utworzenia Konta i zawarcia Umowy o świadczenie usługi elektronicznej Klient zostaje zapisany na Newsletter.
  7. Usługa Newslettera świadczona jest przez Sprzedawcę na rzecz Klienta nieodpłatnie przez czas nieoznaczony na warunkach opisanych w Polityce Prywatności.
  8. Klient ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, rezygnacji z Newslettera poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@ecommerceteam.pl.
  9. W przypadku Klienta, o którym mowa w § 1 ust. 3 lit. b pkt 2 i 3), czynności w jego imieniu może dokonać wyłącznie osoba, która jest umocowana do dokonywania w imieniu tego podmiotu wszelkich czynności związanych z korzystaniem z Konta oraz Sklepu internetowego oraz do wykonywania wszelkich praw i obowiązków tego podmiotu jako Klienta.

 

§ 4

[Sprzedaż Produktów dostępnych w Sklepie Internetowym]

  1. Klient może składać Zamówienia w Sklepie Internetowym przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  2. Wszystkie ceny podane w Sklepie Internetowym są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  3. Informacje publikowane w Sklepie Internetowym nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
  4. W Sklepie Internetowym w odniesieniu do każdego Produktu, Sprzedawca publikuje informacje o jego cenie oraz sposobie aktywacji (instalacji), z którymi Klient zapoznaje się przed złożeniem Zamówienia.
  5. Klient składając Zamówienie za pośrednictwem Sklepu Internetowego, kompletuje je poprzez wybór Produktu, którym jest zainteresowany. Dodanie Produktu do Zamówienia następuje przez wybór polecenia „DODAJ DO KOSZYKA” pod danym Produktem prezentowanym w Sklepie Internetowym.
  6. Klient składa Zamówienie przez wysłanie formularza udostępnionego w Sklepie Internetowym do Sprzedawcy, wybierając przycisk „KUPUJĘ I PŁACĘ”. Każdorazowo przed złożeniem Zamówienia, Klient jest informowany o łącznej cenie brutto dostarczenia Produktów, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową o dostarczanie treści cyfrowych, jak również o zakresie, czasie i zasadach korzystania z zakupionego Produktu, będącego przedmiotem zamówienia.
  7. Przed wysłaniem formularza, o którym mowa w ust. 6 powyżej, Klient może wyrazić zgodę na dostarczanie mu Produktów przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy o dostarczanie treści cyfrowych zgodnie z § 7 Regulaminu, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zamówienia. Klient będący konsumentem zostaje jednocześnie poinformowany, że w takim wypadku utraci prawo odstąpienia od Umowy o dostarczanie treści cyfrowych.
  8. Złożenie Zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy o dostarczanie treści cyfrowych.
  9. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie, co równoznaczne jest z przyjęciem przez Sprzedawcę oferty, o której mowa w ust. 7 powyżej. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na Adres poczty elektronicznej Klienta wskazany w Zamówieniu, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia oraz potwierdzenie zawarcia Umowy o dostarczanie treści cyfrowych. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa o dostarczanie treści cyfrowych.
  10. W treści wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 9 powyżej Sprzedawca potwierdza warunki zawartej z Klientem Umowy o dostarczanie treści cyfrowych.
  11. Klient dokonujący zakupu w Sklepie internetowym, jednocześnie wyraża zgodę na przetwarzanie Adresu poczty elektronicznej w celu przesłania Klientowi przez Sprzedawcę ankiety umożliwiającej wyrażenie opinii o dokonanej transakcji w Sklepie internetowym.

 

§ 5

[Płatność i dostawa]

  1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące formy płatności:
      1. płatność jedną z wymienionych kart płatniczych za pośrednictwem podmiotu obsługującego płatności online:
        1. Visa,
        2. Visa Electron,
        3. Mastercard,
        4. MasterCard Electronic,
        5. Maestro.
  2. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.

Blik karty banki 800x132 bankpay

 

  1. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. Z chwilą uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności Zamówienie jest przekazywane do realizacji.
  2. Klient powinien dokonać płatności za Zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy o dostarczanie treści cyfrowych w terminie 7 dni roboczych od dnia jego złożenia.
  3. W wypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie, o którym mowa w ust. 4 powyżej, Sprzedawca wyznacza Klientowi dodatkowy termin na dokonanie płatności i informuje o nim Klienta w formie wiadomości e-mail przesłanej na Adres poczty elektronicznej. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie płatności zawiera również informację, że po bezskutecznym upływie tego terminu, Sprzedawca odstąpi od Umowy o dostarczanie treści cyfrowych. W wypadku bezskutecznego upływu drugiego terminu na dokonanie płatności, Sprzedawca prześle Klientowi na Adres poczty elektronicznej oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
  4. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Produkty będące przedmiotem Umowy o dostarczenie treści cyfrowych bez wad.
  5. Zamówione Produkty udostępniane są na Koncie Klienta w terminie wskazanym przez Sprzedawcę w wiadomości przesłanej Klientowi zgodnie z § 4 ust. 9 Regulaminu, liczonym w sposób wskazany w ust. 3 powyżej, co jest jednoznaczne z dostawą Produktów.
  6. Klient nie ponosi kosztów dostawy Produktów.
  7. Sprzedawca po zrealizowaniu Zamówienia, na życzenie Klienta przesyła na Adres poczty elektronicznej fakturę obejmującą zamówione Produkty. Faktura dostarczana jest w formie pliku elektronicznego w formacie PDF.
  8. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.

 

§ 6

[Postępowanie reklamacyjne]

  1. Sprzedawca odpowiada za wady Produktu względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną tj. za brak zgodności Produktu z Umową o dostarczanie treści cyfrowych (odpowiedzialność z tytułu rękojmi).
  2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady Produktu ujawnione w chwili jego dostarczenia i ujawnione w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z Umową o dostarczanie treści cyfrowych, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia Produktu, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Produktu lub charakterem braku zgodności Produktu z Umową o dostarczanie treści cyfrowych.
  3. Sprzedawca nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności Produktu z Umową o dostarczanie treści cyfrowych określonego w ust. 2 powyżej, jeżeli brak ten podstępnie zataił.
  4. Jeżeli Produkt posiada wady fizyczne lub prawne, Klient może żądać jego naprawy lub wymiany.
  5. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Klient żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Klient żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu z Umową o dostarczanie treści cyfrowych w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z treścią Umowy o dostarczanie produktów cyfrowych.
  6. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie wad Produktu, wartość Produktu zgodnego z Umową o dostarczanie treści cyfrowych oraz nadmierne niedogodności dla Klienta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową o dostarczanie treści cyfrowych.
  7. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Klientach o wadach Produktu, i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, uwzględniając specyfikę Produktu oraz cel, w jakim Klient go nabył. Koszty naprawy lub wymiany Produktu, ponosi Sprzedawca.
  8. Jeżeli Produkt posiada wady fizyczne lub prawne, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy o dostarczanie treści cyfrowych, gdy:
    1. Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową o dostarczanie treści cyfowych zgodnie z ust. 5 powyżej;
    2. Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z Umową o dostarczanie treści cyfowych z ust. 7 powyżej;
    3. Produkt nadal posiada wady fizyczne lub prawne, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Produkt do zgodności z Umową o dostarczanie treści cyfowych,
    4. brak zgodności Produktu z Umową o dostarczanie treści cyfowych jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy o dostarczanie treści cyfowych bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w ust. 4 powyżej,
    5. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu do zgodności z Umową o dostarczanie treści cyfowych w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
  1. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.
  2. Klient może złożyć reklamację z tytułu rękojmi w formie elektronicznej, wysyłając wiadomość na adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@ecommerceteam.pl lub w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy wskazany w § 1 ust. 3 lit. i Regulaminu.
  3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie nieprzekraczającym 14 dni od daty jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany lub usunięcia wady Produktu albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych od daty złożenia reklamacji, uważa się, że Sprzedawca uznał żądanie Klienta za uzasadnione.
  4. Odpowiedź na reklamację Sprzedawca przekazuje Klientowi drogą elektroniczną na Adres poczty elektronicznej.

 

§ 7

[Odstąpienie od Umowy o dostarczanie treści cyfrowych]

  1. Konsument, który zawarł Umowę o dostarczanie treści cyfrowych na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych od jej zawarcia, odstąpić od tejże Umowy o dostarczanie treści cyfrowych bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem wskazanym w ust. 6 poniżej. Do zachowania wskazanego terminu wystarczające jest złożenie Sprzedawcy przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy o dostarczanie treści cyfrowych przed upływem 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia.
  2. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy o dostarczanie treści cyfrowych, o którym mowa w ust. 1 powyżej może być złożone w formie elektronicznej, poprzez wysłanie na adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@ecommerceteam.pl lub w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy wskazany w § 1 ust. 1 Regulaminu. Sprzedawca niezwłocznie przesyła Klientowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy o dostarczanie treści cyfrowych w formie elektronicznej na Adres poczty elektronicznej.
  3. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduje się w załączniku nr 2 do Ustawy o prawach konsumenta. Skorzystanie przez Klienta z wzoru oświadczenia nie jest obowiązkowe.
  4. W przypadku odstąpienia przez Klienta od Umowy o dostarczanie treści cyfrowych zawartej na odległość, Umowę o dostarczanie treści cyfrowych uważa się za niezawartą.
  5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy o dostarczanie treści cyfrowych, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  6. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi będącemu konsumentem w odniesieniu do Umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

§ 8

[Przetwarzanie danych osobowych w Sklepie internetowym]

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Sklep internetowy w związku z realizacją postanowień Regulaminu jest Sprzedawca. 
  2. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, w szczególności zgodnie z przepisami RODO. 
  3. Dane osobowe Klientów są zbierane i przetwarzane w przypadku:
    1. rejestracji Konta w Sklepie internetowym – a podstawą przetwarzania danych w tym zakresie jest wykonanie Umowy o świadczenie usługi elektronicznej (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    2. dokonania zakupu w Sklepie internetowym – a podstawą przetwarzania danych w tym zakresie jest wykonanie Umowy o dostarczanie treści cyfrowych (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    3. wypełnienia ankiety umożliwiającej wyrażenie opinii o dokonanej transakcji w Sklepie internetowym – a podstawą przetwarzania danych w tym zakresie jest zgoda Klienta (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
  4. Sprzedawca zbiera i przetwarza następujące dane Klientów:
    1. w przypadku rejestracji Konta w Sklepie internetowym –  imię i nazwisko, nazwa użytkownika, Adres poczty elektronicznej oraz hasło,
    2. w przypadku dokonania zakupu Sklepie internetowym – imię i nazwisko, nazwa użytkownika, Adres poczty elektronicznej oraz hasło,
    3. w przypadku wypełnienia ankiety umożliwiającej wyrażenie opinii o dokonanej transakcji w Sklepie internetowym – Adres poczty elektronicznej. 
  5. Korzystanie ze Sklepu Internetowego, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez Klienta korzystającego ze Sklepu Internetowego oraz Serwisu jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w Polityce Prywatności.
  6. Niezależnie od powyższych postanowień, Dane osobowe Klientów, przetwarzane są przez Sprzedawcę podczas korzystania ze Sklepu internetowego oraz Serwisu, na zasadach wskazanych w Polityce Prywatności.

 

§ 9

[Zmiany Regulaminu]

  1. Regulamin może zostać zmieniony przez Sprzedawcę.
  2. Sprzedawca informuje Klienta o zmianach Regulaminu przynajmniej na 7 dni przed udostępnieniem nowej wersji usług świadczonych w ramach Sklepu internetowego.
  3. Zmiany Regulaminu stają się skuteczne w terminie wskazanym Sprzedawcę, który nie może być krótszy niż 7 dni od momentu udostępnienia w Sklepie internetowym zmienionego Regulaminu, z zastrzeżeniem, że Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu są realizowane na podstawie dotychczas obowiązujących zapisach Regulaminu.
  4. Klient przy pierwszym logowaniu w Sklepie internetowym, licząc od chwili wejścia w życie zmian Regulaminu, zostanie powiadomiony o tychże zmianach i o możliwości ich akceptacji. Odmowa akceptacji zmian jest równoznaczna z rozwiązaniem Umowy o świadczenie usługi elektronicznej.

 

§ 10

[Postanowienia końcowe]

  1. W razie, gdy jakiekolwiek zapisy Regulaminu zostaną uznane za nieważne bądź niewiążące, pozostałe zapisy Regulaminu pozostają w mocy.
  2. Dla stosunków między Klientem a Sprzedawcą właściwym jest prawo polskie.
  3. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Sprzedawcę w ramach Sklepu internetowego będą rozstrzygane przez właściwe miejscowo sądy powszechne. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
  4. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego;
    2. wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej;
    3. pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
  5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.), Ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.